Дошкільну освіту спрямують на підготовку до НУШ
Міністерка Ганна Новосад одним з основних завдань МОНу визначає реформування дошкільної освіти.
На ній особливо наголошує пані Новосад, виокремлюючи важливий нюанс:
У нас не зможе бути хорошої шкільної освіти, якщо у перший клас приходять неготові діти. Тому зміни в шкільній освіті ми хочемо зробити одним зі своїх пріоритетів.
Міністерка додала, що вміння спілкуватись зі світом, розуміння своїх емоцій та емоцій інших зможуть забезпечити дитині ефективний ранній розвиток. Крім того, це потужно вплине на розкриття творчих здібностей і допоможе швидше адаптуватися у різноманітних ситуаціях.
Зміна змісту в дошкільній освіті, нові методики для вихователів – це те, над чим ми хочемо працювати, – пояснила пані Новосад.
Вона також зазначила, що міністерство буде працювати над зміною статусу вихователя.
Водночас заступниця міністерки з питань дошкільної, початкової та середньої шкільної освіти Любомира Мандзій акцентувала увагу на тому, що базовий компонент у дитсадку затвердили ще у 2012 році – відтак він має чимало розбіжностей з концепцією НУШ.
Ми будемо працювати над тим, щоб базовий компонент дошкільної освіти відповідав Державному стандарту початкової освіти. Для цього ми маємо підвищити кваліфікацію вихователів дошкільних закладів – навчити їх нових методик, – додала пані Мандзій.
Немає коментарів:
Дописати коментар