Посередній учитель викладає.
Хороший вчитель пояснює.
Видатний вчитель показує.
Великий учитель надихає.

Вільям Уорд

субота, 15 вересня 2018 р.

Рекомендації з оцінювання першокласників НУШ

Міністерством освіти і науки затверджено нові методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу.
Відповідно до затверджених методичних рекомендацій, вчителі початкових класів використовуватимуть формувальне оцінювання, яке на етапі першого класу має включати два обов’язкових компоненти: доброзичливе ставлення до учня як до особистості та позитивне ставлення до зусиль учня, спрямованих на розв'язання задачі (навіть якщо ці зусилля не дали позитивного результату).
Облік результатів завершального (підсумкового) оцінювання, що здійснюється з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень учнів буде фіксуватися учителями у свідоцтві досягнень, зразок якого також затверджений МОН (свідоцтво у форматі А4, свідоцтво у форматі А5).
Відповідно, для оцінювання учнів пропонується чотирирівнева система: «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату з допомогою вчителя», «ще потребує уваги i допомоги».....Читати детальніше

Немає коментарів:

Дописати коментар